Monday, May 23, 2011

AKU...a.k.a Ms.Ceah terkena "PENYAKIT BERJANGKIT"..!!??~ woot3 ^^,)

Asalamualaikum geng,! heh.. 
Sudah lama kurasakan tidak menghupdate belog.! heh
*sebenarnyer xde bnda nak cerita pon.! hehe :)

Korang ade terisau tak kat Ms.Ceah a.k.a AKU.. sal entry kali niyh ?? mesti tak kan ?! dah agak.! hahahaha dasar perasan mimpi lah kau Ms.Ceah, xdo sape lah nak risau kan kau.! haha
*JGN percaya dgn kata-kata Ms.Ceah.. Ini hanyalah GIMIK semata.. haha :)

Menurut entry kali niyh Ms.Ceah nak citer sal "PENYAKIT BERJANGKIT" yang dialami n dibelengu aku sejak dulu lagi.! Haaaa.. nak tau ape ?! "penyakit" tuh adelah.... Ms.Ceah nih sangat lah "berpenyakit" (GEMAR) ulang2 lagu yang aku rasakan sangat suit with my soul.. cewaahh speking.! caitt.! haha... Perkara nih dah lama berlaku sejak dulu lagi. Dulu time lagu ost Lagenda Budak Setan sangat pemes, akuh duk asyik ulang lagu tuh jah sampai orang disekeliling aku sangat jemu suda... TAPI, Ms.Ceah tak pernah jemu pon?! haha well syok sendri..ngaaa :) 

Lagu yang kini telah menambat hati akuh adalah lagu JB..!! AAAaaaa..!! JUSTIN BIEBER..!! huk. (sejak bila aku minat si JB nih entah lah..haishh =.=") Sampai kan lagu belog aku pon dah ditukar kan ke lagu JB.! haha :) Maybe akuh terminat kat JB nih time g tgk movie si JB Never Say Never 3D tuh kot..! (sbb xdo citer lain..heh)
**meh aku nak cakap ng korg. Saat tuh adalah FIRST time aku nengok 3D..! waa sangatlah JAKUN time tuh.! hahaha
Antara lagu JB yang aku paling n tersangatlah minat ialah lagu "LOVE ME" & lagu "FAVOURITE GIRL"...... Waaaa..! sangat best..! heh nak tau knp Ms.Ceah minat sgt lagu tuh ?? lagu2 nih Ms.Ceah rasa mcam kena lah lirik2 tuh dgn diri Ms.Ceah..hohoho :) DAN hari2 jugak lah Ms.Ceah ulang ulang dan ulang lagu nih tanpa jemu.!! hik.! 

Huppps..! tertempek picca JB..! haha chillax.! 

HAaa.! hari tu Ms.Ceah godek2 youtube n terjumpa lah a little sweet & cute girl yang empunya channel kat youtube tuh.. Dia buat cover tuk lagu yang dia minat.. suara dia sangat lah NICEE..! Dak gal tuh is :


NAJWA LATIF
Kecik lagi budak nih..! 16yo.! 
Playing well in guitar.! waa sangat tabik lah.! heehe :) 
**Boleyh lah like fanpage pesbuk  dia n dgr dia  punya arts kat Youtube 

Nak tau kenapa tetiba aku introduce dak niyh ?? haaaa sebab dis gal lah yang membuatkan akuh terminat kat lagu favourite girl sebab diz gal buat cover & dia tuka jadik "FAVOURITE BOY" sangat nice n sweet suara dia..! huhu DAN hari-hari jugak lah Ms.Ceah ulang ulang dan ulang tanpa jemu.! huu 
Ermm..! sebelum Ms.Ceah terlupa diz gal sgt berbakat tau dan dia ada koleksi gitar dan jugak pandai gak wat lagu..! so TALENTED...! DAN adik manis niyh ada buat single terbaru iaitu CINTA MUKA BUKU boleyh lah checkout kat youtube.. Nice song...! 
p/s  untuk adik manis : Gud Luk untuk kamu..! semoga lebih sukses dalam  bidang seni ini. INGAT bukan semua  orang minat dengan apa yang kita minat nak buat.. so TABAHkan dan SABARkan lah diri kamu untuk tempuhi segala CABARAN yg datang..! Wish u the bes adik manis :) 

Last but not least, Ms.Ceah jugak suda terminat dgn lagu Aisheteru dari Zivilia Band. Lagu nih sangatlah sweet sebab lirik2 dia membuatkan Ms.Ceah tersentuh.! huu.. TAPI.. Ms.Ceah taktau lah bila kewujudan band nih di Malaysia.. hoho :)

Tuh jek lah yang aku nak bercerita pada hari ini.! hoho 
Enjoy read it.! hee (psst..! ada ke yang nak baca belog kau.! hahaha)




No comments:

Post a Comment